سلام

با علم به سلامتی حضرت آقا هم، با دیدن تصاویری که این روزها از اوضاع ایشان به دست ما می رسه تشویش مداومی بر قلب ما حاکمه.

بنا بود از اولین تصویر رهبری عزیز که بعد از عمل ایشان منتشر شده پوستری آماده کنم ولی میسر نمی شد. دیدن آقای عزیزم در اون حال، قلبم رو ناراحت می کرد و بالاجبار در حد وسعم پوستر حاضر تهیه و منتشر شده.

برای نائب بر حق حضرت صاحب الأمر عجل الله تعالی فرجه الشریف

برای تسلای قلبم

 

......................................................................................................

 

(این صوت شنیدنیه؛ مداحی شیعیان بحرینی)

انّ حبی و ولائی لعلی الخامنائی

علی خامنه ای عشق من است
انّ من عاد، معاد الحق و الآل

دشمنش، دشمن حق و اهل بیت (ع) است
فسابقی فی انتمائی

با او خواهم ماند
و سابقی عند لائی

وفادار به او خواهم ماند
رافضاً اعدائه و المبغض الضالّ

دشمنم با دشمنانش و کینه توزان گمراه
لا تکن بال عن هدی الله فتزداد ضلالة

نگران نباش از هدایت خدا، که این نگرانی سبب گمراهی است
و استعل آل وهم النور الّذی منه تلألأ

منزلت اهل بیت را عالی بدان، که آنها تلالوء نور خدایند
فخذ من کبدی ولائی الابدی و خذ قلبی و خذ روحی و احشائی

مرا قطعه قطعه کنید، ولایتم تا ابد خواهد بود
سیبقی سیّدی أیا فجر غدی!

او همچنان مولای من خواهد بود. ای سپیده فردای من!
فعرش لک و استل قلبی، مولای!

مولای من! قلبم قلمرو توست
اهواک نوراً من الله آتی

دوستت دارم، ای نور خدایی!
اهواک طهراً لروحی و ذاتی

دوستت دارم، ای مایه پاکی روح و ذات من!
اهواک شمساً منیر حیاتی

دوستت دارم، خورشید روشنی بخش زندگی ام!
اهواک اهواک حتی مماتی

دوستت دارم، دوستت دارم، تا زنده ام!


......................................................................................................

 

بس که عادت کرده ام بر قامت استاده ات

روی تختی و همین عکس تو من را می کشد

 

......................................................................................................

 

 

سیدعلی دوامی

 

الله منَّ علینا بشفائکم...


منَّ علی المسلمین بشفائکم...


کتب الله علیکم السلامة و الکرامه...

 

آقاجان!

جز دعا و توسل همیشگی، تنها کاری بود که از دستم برمی آمد . . .

تقدیم به رهبر عزیز و فرزانه ام که حاضرم جانم را بدهم ولی آقا و مولایم را این چنین در بستر بیماری نبینم.

 

 

چریک گرافیک


.............................................................................................................................

علامه حسن زاده حفظه الله: «عزت و شوکت روز افزون آن قائد اسوه ی زمان را همواره از حقیقة الحقائق مسئلت دارم و امیدوارم دادار عالم و آدم همواره سالار و سرورم را سالم و مسرور دارد.»