إِنَّ الأبْرَارَ لَفِی نَعِیمٍ، عَلَى الأرَائِکِ یَنْظُرُونٍَ، تَعْرِفُ فِی وُجُوهِهِمْ نَضْرَةَ النَّعِیمِ، یُسْقَوْنَ مِنْ رَحِیقٍ مَخْتُومٍ، خِتَامُهُ مِسْکٌ وَفِی ذَلِکَ فَلْیَتَنَافَسِ الْمُتَنَافِسُونَ، وَمِزَاجُهُ مِنْ تَسْنِیمٍ، عَیْنًا یَشْرَبُ بِهَا الْمُقَرَّبُونَ.

براستى نیکوکاران در نعیم [الهى‏] خواهند بود. بر تختها [نشسته‏] مى‏نگرند. از چهره‏هایشان طراوت نعمت [بهشت‏] را درمى‏یابى. از باده‏اى مُهرشده نوشانیده شوند. [باده‏اى که‏] مُهر آن، مُشک است، و در این [نعمت ها] مشتاقان باید بر یکدیگر پیشى گیرند. و ترکیبش از [چشمه‏] «تسنیم» است: چشمه ‏اى که مقرّبان [خدا] از آن نوشند.

سوره مبارکه مطففین، آیات 22 الی 28

 

                                                                 گوارای وجود نازنینت حضرت آقا ... . .

-------------------------------------

.....................................................

 

پیام تسلیت مقام معظم رهبری

 
با تأسف و تأثر فراوان خبر درگذشت عالم عامل ربّانی مرحوم آیة الله آقای حاج آقا مجتبی تهرانی رحمة الله علیه را دریافت کردم. این حادثه ناگوار، ضایعه‌ای برای حوزه‌ی علمیه و روحانیت و جامعه‌ی مذهبی تهران و به ویژه ارادتمندان و شاگردان ایشان و جوانانی است که از مجالس پرفیض و درسهای سازنده‌ی این معلّم اخلاق بهره می‌بردند؛ اینجانب تسلیت صمیمانه‌ی خود را به آن بیت شریف و بازماندگان بویژه اخوی بزرگوار و نیز به همسر مکرّم و آقازادگان ارجمند و دیگر بازماندگان این بیت شریف تقدیم داشته علوّ درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

 

........................................................................................................................................

 



 
 

...........................................................................................................................................
 
حضرت امام صـــادق سلام الله علیه: «بدون تردید، عــالم همانند نخلی است، انتظارش می کشی تا از آن میوه ای برتو فرو ا فتد و پاداش عالم بزرگتر از پاداش روزه دار شب زنده دار مجاهد در راه خداست، و هرگاه عالمی از دنیا رود، شکافی در اســلام پدید آید که تا روز قیامت هیچ چیـزی آن را جبران نتواند»