------------------------------------------------------------------------------ دست نوشته سعید آذریان

بسم الله الرحمن الرحیم


قورباغه پز شدن امت -شاید- حزب الله در ظرفی به اسم گوگل پلاس

یا

کنار رفتن روبنده ی نفاق از چهره ی بعضیا...؟


مخاطب خاص: برادران و خواهران ارزشی(!) پلاس در پلاس...
توجه: طرف حساب من یک درصد(!) پلاسی ها هستند...!

یه سری اومدن ، برای یه سری اهدافی!! اومدن که به امر امام و مقتداشون بجنگن!! اومدن که افسری باشند در این مهلکه؛ چون خطاب به آنها فرمود: شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید.
خلاصه اومدن تو عرصه... عرصه ی جهاد
امّــــا...
چی شد و چی نشد بماند!
می گفتن کجا می خوایم بریم و سر از کجا در آوردن بماند!

1) در خوشبینانه ترین حالتش باید بگم که : اینایی که اومدن وسط، آذوقه همراه نداشن! نمیدونستن اینجایی که دارن میرن کجاس!! نمیدونستن که از خط مقدم هم یه چیزی جلوتر رفتن و تو فلب دشمن نفوذ کردن، خب مسلمه که گلوبول های سفید دشمن بیکار نمی شینن!
نه آذوقه داشتن نه تاکتیک بلد بودن نه دوره تکاوری دیده بودن نه بنیه مکفی داشتن. دوام آوردن توی جنگ که بدون تجهیزات و امکانات نمیشه...!
خلاصه وسط راه کم آوردن ولی اصلا به روی خودشون نیاوردن!! نه که ایثار باشه؛ نه! اصلا نفهمیدن کم آوردن که بخوان ابراز کنن چون...
زدن جاده خاکی ولی هنوز میگن ما توی جاده ی اصلی، لاین اول داریم به سرعت پیش میریم؛ ولی نه به آینه نگاه میکنن که گرد و خاک پشت سرشون رو ببینن نه به اخطار های صفحه کیلومتر نگاه می کنن! نه دست انداز هایی که هر دفعه بالا و پایین می ندازتشون توجهی میکنن...!

اینا مصداق همون قورباغه پز شدن در ظرف گوگل پلاس هستند! در این جنگ روانی و عملیات فرهنگی اینا شکست خوردن و پیروز میدان شد جناب گوگل ، انقدر به ملایمت و نرمی یکی یکی اعتقادات و اجرائیات (احکامی که ملازم بهش بودن) و اخلاقیات و ... را ازشون گرفت که اگه الان نگاهشون کنی فقط از حزب الله یدونه اسم یدک میکشن...!
افرادی که در این گروه قرار میگیرن، اگر رزومه گذشته شونو نگاه کنی می بینی در دنیای واقعی کسی از جنس مخالف، جرأت نداشت باهاش صحبت کنه از بس عفیف بود (چه خانم چه آقا) چه برسه به اینکه بخواد بهش تیکه بندازه یا ...! ولی الانش رو که نگاه کنی می بینی (بقول خودشون) حرفهاش تیکه خور نیستا ولی نمیدونم چرا کامنت هایی که پای پست هاش می خوره اکثرا جنس مخالف هستند و اکثراً تیکه بار همدیگه میکنن...! مجالس گعده ی مختلط راه انداختن...!
( امت حزب الله! هستند دیگه، نمیشه که همیشه اخم تو چشاشون باشه؟! اینجا هم دارین بهشون گیر میدین!! ای بابا ول کنین این اُمُل بازی ها رو...! )

خلاصه که باید بگم برادر عزیز!
استاد!
رئیس اندیشکده یقین ، مرکز بررسی های دکترینال!
حسن عباسی جان
به جای سخنرانی در همایش حزب الله سایبر و ارئه راهبرد ها، بیا و جان من یه همایش بذار و مفهوم این سه کلمه را بیان کن: حزب الله ، جنگ در فضای سایبر ، حزب الله سایبر
بابا اینا اندر خم کوچه ی اول مانده اند ! کجا رو داری براشون می گی؟
آخه من که تا دوم دبستان بیشتر نخوندم چی میدونم انتگرال چیه که تازه بخوام انتگرال دوگانه یاد بگیرم؟

2) و اما یه سری هستن که مصداق عبارت روبرو میشن : کنار رفتن روبنده ی نفاق از چهره ی بعضیا...
بعضیا در دنیای حقیقی خودشون ظاهرا تیریپ مذهبی و انقلابی دارن به دلایلی...! یکی امتیازاتشو می خواد ، یکی احترامش رو، یکی می خواد دیده بشه از این طریق، یکی جایگاه اجتماعیش براش مهمه، یکی مجبوره ، یکی رو مجبورش کردن و...؛ خلاصه این راهی که الان توش هست را قلباُ انتخاب نکرده و مراد دلش نیست...! مرادِ هوسش هست.
این میشه که وقتی میاد توی یه فضایی که یخورده اون قید و بند دنیای حقیقی رو نداره بی بند و بار میشه! منتهی در قالب همون چهره ای که در دنیای حقیق داشت، چون (بین خودمون بمونه) یخورده ترس داره از اینکه رصد بشه و هویتش برای افراد حقیقی دنیای ساختگی اش فاش بشه.
این میشه که به اسم اسلام و انقلاب و ... هزار جور افتضاح به بار میاره...!
و این روبنده ی نفاق زمانی کنار می ره که..... (هیچی نگم بهتره)


ضرر هر کدوم از این دو تا گروه بیشتر از اون یکیه...!


والله احکام و دستورات دین منحصر به صدر اسلام نیست! برای ما هم هست.
امام صادق(ع) فرمود: حلالُ محمدٍ حلالٌ الی یوم القیامه و حرامُه حرامٌ الی یوم القیامه

اگر گذر زمان چراغ نفتی را به لامپ، الاغ را به خودرو و هر موجودیت سنتی را به موجودیتی مدرن تبدیل کرده، پس زمینه ها و مصادیق گناهان هم مدرن می شوند.

اگر راست می گویید همان شخصیتی که در دنیای حقیقی به آن تظاهر می کنید را در اینجا داشته باشید! یا بالعکس...! در غیر اینصورت باید بدانید نفاق شاخ و دُم ندارد!!

آب دیدن و شنا نکردن هنر است و الّا تظاهر به بی رغبتی نسبت به شنا، در خشکی شاهکار نمی باشد.

والسلام علی من اتبع الهدی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای این پست یه سری مقدمه چینی ها کرده بودم (با استعانت از کمک دیگران البته) :
الف) مداحی تمام جبهه ها یادش گرامی
https://plus.google.com/u/0/112427091163293897725/posts/7sf5axD1oiw

ب) نفاق
https://plus.google.com/u/0/112427091163293897725/posts/CQaV4bX35zF

ج) دلم گرفته
https://plus.google.com/u/0/112427091163293897725/posts/B1af5QKd8zV

د) حاج حسین یکتا - وبلاگ نویسی

https://plus.google.com/u/0/112427091163293897725/posts/8SNCWXuiW2U





-------------------------------------------------------------------- دست نوشته سید مصطفی خاتمی

گویا برخی دوستان باورشان شده است که اینجا مجازی است. بله اینجا مجازی است از این باب که تعامل ما فیزیک ندارد، اما به هر حال برای خودش حقیقتی است. شک نکنید که رفتار ما در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آن، در بلندمدت روی شخصیت و رفتار ما در محیط حقیقی هم تأثیر می‌گذارد. جای ناراحتی دارد این بی‌حیایی مجازی که رواج پیدا کرده است بین بچه مذهبی‌ها.
یعنی چه که دختر و پسر نامحرم با هم شوخی کنند و صمیمی شوند و احیاناً با هم کل کل و متلک‌پرانی کنند؟ فکر نکنیم این رفتارها محدود به اینجا می‌شود. این قبح‌شکنی‌ها در بلندمدت روی رفتار عادی و سبک زندگی ما تأثیر مجدی ی‌گذارد.
آقای مجرد عکس پروفایلش، عکس شهداست، نصف پستهایش را هم عکش شهدا و آقا تشکیل می‌دهد و خلاصه مدعی است که حزب‌اللهی است، بعد می‌آید عکس خوردنی و طبیعت و بچه نوتیف می‌کند برای خانمها؛ که البته در میانشان پیدا می‌شود خانمی که عکس مکشوفش را در معرض دید عموم گذاشته است.
آقاجان می‌خواهی مثل جماعت بی بندوبار رفتار کنی بی‌خود می‌کنی ظاهر حزب‌اللهی و عکس شهید برای خودت درست می‌کنی. اصلاً برو یک پروفایل ناشناس باز کن هر چه دلت خواست بگو و هرطوری خواستی رفتار کن. عکس و نام شهید و حزب‌اللهی را خراب نکن.
فکر نکنیم که حرمت شوخی با نامحرم و آثار سوئش فقط در برخوردهای رودررو و فیزیکی است؛ نخیر، اینجا هم همه آن حریمها و آثار حفظ و یا نادیده گرفتنش به اندازه خودش صادق است.
دوستان جسارت حقیر را ببخشند.



______________________________________________________________________________

باتشکر از وبلاگ وتـر