یه زمانی بود که آقامو خوب نمیشناختم

 

آخه تو این دوره آخرالزمانی زیر بمباران تهاجم فرهنگی دشمن و دروغ پردازی ها و کنترلی که روی اذهان عموم دارن تشخیص حق از باطل خیلی سخته

بنده هم ایشون رو نمی شناختم آخه چیزی ازشون نمیشنیدم

اما عاشق علمای بزرگ مثل آیت الله قاضی و آیت الله بهجت و .... بودم که هرکدوم کوهی از عرفان بودن

کتاب ها، نوشته ها، سخنان و هرچیزی که منتسب به اونا بود رو جمع می کردم و ازشون استفاده می بردم

از طریق همین نوشته های بزرگان دینی ما متوجه شدم که اکثر از علمامون مثل حضرت علامه حسن زاده با یه عظمتی که براشون قائل بودم خودشونو شاگرد آیت الله خامنه ای (حفظه الله) می دونن، این شد که رفتم دنبال شخصیت وجودی حضرت آقا که مبهوت عظمت ایشون شدم

 

اصولاً طرح های من از دل برآید......... :)

این یکی رو هم اجرا کردم تا این غربت جانسوز این مرد بزرگ رو بتونم فریاد بزنم

انشاءالله قبول افتد

 

 

..............................................................................................

آیت الله حق شناس: «رسول اکرم (ص) می‎فرمایند: اگر کسی ما را دوست دارد بایــد به دستورات ما عمل کند آیا کافی است کسی بگوید من علـــی را دوست دارم ولی فعال نباشـــدو عمل به فرمایشان ایشان نداشته باشد؟!»